Adobe România -interior
Adobe România -interior cafeteria

În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi. Adobe România trece asfel de 700 angajați în centrul de Research& Development local.

Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din Adobe România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal, iar performanța angajaților se menține la un nivel foarte înalt, astfel că activitatea companiei se desfășoară fără impedimente.

Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250 $/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.

Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat Adobe România a ajuns astfel la 500 $/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul pentru acasă.

În plus, grija față de angajați se extinde și către arii, dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații Adobe România beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

De asemenea, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.

La începutul perioadei de work-from-home, cei peste 700 angajați din București, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare software   pentru produse Adobe cu impact global, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse –astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă.

Pentru a asigura comunicarea eficientă și conectarea ca echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.


Poate te intereseaza si