Cris Radu -Adobe Romania

Biroul Adobe România este închis începând cu 17 martie pentru o luna, iar cei aproape 700 angajați ai companiei lucrează la distanța. Aceștia au primit buget de 250 dolari pentru achizitia de echipamente sau mobilier pentru home office.

Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.

Cei aproape 700 angajați din București, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare software   pentru produse Adobe cu impact global, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse –astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă.

În plus, în acest context și cu scopul de a spori confortul angajaților în perioada lucrului de acasă, Adobe ofera suport financiar, respectiv o sumă de 250$ alocată fiecărui angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și Internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

Sănătatea colegilor noștri este pe primul loc. În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noștri din Adobe sunt oricum obișnuiti cu proceduri de lucru la distanță, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toți angajații Adobe Romania lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-și lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susțină productivitatea și ergonomia biroului de acasă –declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.

Pentru a asigura comunicarea eficientă și conectarea ca echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.

De asemenea, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.

Este un demers de comunicare internă pe care l-am inițiat pentru a ajuta colegii să rămână conectați unii cu alții la un nivel cât mai personal. Modul nostru de funcționare este foarte orientat către oameni, foarte antreprenorial, cu multă comunicare între colegi, iar în aceste momente în care se recomandă distanțarea socială vrem să ne asigurăm ca această distanțare rămâne una fizică și nu generează o distanțare reală între persoane –spune Cris Radu.

Măsura de a lucra de acasă, valabilă pentru toți angajații Adobe din Europa, este valabila până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

Poate te intereseaza si