Noul serviciu de muzica online Tidal lansat de Jay Z

Tidal este serviciul de muzică online lansat de Jay Z alături de alți artiști din industria muzicală pentru a intra în competiție cu iTunes, Spotify, Deezer.

Jay-Z a cumpărat în urmă cu ceva timp Tidal şi acum plănuieşte să relanseze serviciul, anunţând exclusivităţi cu artişti de renume, precum Kanyze West, Madonna ş Daft Punk. În aceste condiţii Apple se află în faţa unui competitor destul de puternic!

În perioada următoare putem să ne aşteptăm la câteva schimbări majore la serviciul de streaming Beats Music, de la Apple. Compania plănuieşte să ofere artiştilor exclusivitate în condiţiile în care serviciul Tidal, al lui Jay-Z, pare a fi un rival de temut.

De-a lungul anilor, mulţi artişti şi-au lansat materialele pe iTunes, de la Beatles până la Beyonce, iar compania intenţionează să arunce în continuare exclusivităţi pe piaţă. Problema e că nume mari din industria muzicală au început să promoveze Tidal şi folosesc hashtag-ul #tidalforall în postările de pe Twitter şi Instagram.

Cu toate acestea, Apple ar putea deveni în continuare “cea mai puternică casă de discuri din lume”. Se zvoneşte că, în iunie, la WWDC, compania va integra serviciul de streaming de muzică ca parte a sistemului iOS 8.4. Astfel, s-ar putea să apară aplicaţia iOS Music app, care va oferi playlist-uuri, librării cloud şi alte oferte care să îi determine pe utilizatori să folosească Beats Music. Preţul serviciului ar costa 7.99 de dolari pe lună.


Poate te intereseaza si