Cei mai importanți oameni ai momentului, Mark Zuckerberg respectiv Timp Cook se află într-un război al cuvintelor. Cum a început totul?

De curând, Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook-ului, a acordat pentru toți cititorii revistei Time un interviu în care a povestit despre dorința lui foarte mare de a reuși să conecteze pe toată lumea la internet. E inacceptabil faptul că în secolul XXI există și oameni care nu au acces la internet.

În cadrul aceluiași interviu, cel de-al 14-lea cel mai bogat om din lume, Mark, a ținut să îl critice pe Tim Cook și compania Apple:

“O frustrare pe care o am este ca din ce in ce mai multi oameni par sa potriveasca un model de afaceri de advertising cu conceptia ca te aliniezi la ce doreste clientul. Cred ca e un concept ridicol. Ce, crezi ca daca ii platesti pe cei de la Apple esti in aceeasi linie cu ei? Daca erai, atunci ar fi facut multe din produsele lor mai ieftine” a spus Zuckerberg.

La un asemenea război de cuvinte, Tim Cook i-a răspuns la provocare și a ținut să-i transmită:

“Daca acest companii fac bani in primul rand colectand datele personale ale oamenilor, cred ca sunt motive de ingrijorare. Si cred ca acele companii ar trebui sa fie transparente.”

În realitate, internauții au arătat de foarte multe ori că pot face și compromisuri, mai exact să renunțe la o parte din intimitate pentru o astfel de rețea de socializare – Facebook.

Cu toate că Facebook folosește informatiile personale pentru advertising, rețea are în continuare peste 1, 3 miliarde de utilizatori.

Mark Zuckerberg nu este singurul care folosește datele personale utilizatorilor. Google are mai bine de 1 miliard de useri pentru produsele lor,Twitter are sute de milioane de utilizatori și se bazează pe advertising realizat după datele personale.

Mark Zuckerberg CEO Facebook


Poate te intereseaza si