King a lansat trei titluri produse exclusive ale echipelor din București – Bubble Witch Saga, Gospo’s Great Adventure, Candy Crush Saga.

Studioul King din București a aniversat trei ani pe piața de gaming din România, timp în care a lansat deja trei titluri 100% locale, și-a pus semnătura pe unul dintre cele mai populare jocuri la nivel internațional – Candy Crush Saga și a impus un nou model de management pe piața IT&C din România ce a adunat o comunitate de peste 100 de profesioniști pasionați de jocurile casual într-unul dintre cele mai frumoase birouri din București.

birouri King

De-a lungul celor trei ani, King a lansat trei titluri produse exclusive ale echipelor din București – celebrul Bubble Witch Saga, primul titlu care a sincronizat complet platfomele Facebook și mobile, Gospo’s Great Adventure, un joc de tip casual cu elemente de puzzle la care a lucrat o singură echipă de prototipare de la studioul din București, proiectul fiind finalizat în doar 4 luni și Lords of Bucharest, ultimul titlu lansat, a cărui idee a luat naștere în doar 48 de ore în timpul unui Game Jam organizat de King în luna septembrie a anului trecut. În plus, studioul a contribuit activ la dezvoltarea hitului internațional, Candy Crush Saga.

 

Poate te intereseaza si