ELLO este cea mai nouă rețea de socializare anti-facebook, cu un manifest și o “consțiință socială”.

Noua rețea de socializare, ELLO, te lasă să îți faci cont doar în baza unei invitații trimise de ei sau de prieteni de-ai tăi care au deja cont acolo.

Spre deosebire de Facebook, ELLO, promite să fie o platformă folosită strict pentru socializare, fără prea multă reclamă.

ello

Cu un concept creat de web designerul Paul Budnitz, Ello este considerată reţeaua de socializare “anti-Facebook” şi se poziţionează ca o reţea cu un manifest şi cu o conştiinţă socială şi ca un loc fără publicitate, scrie The Guardian.

Cu toate că ELLO se află încă în faza beta, atrage din ce in ce mai multi utilizatori: 31.000 de persoane au cerut să fie testeri în această săptămână. Joi, angajații de la Ello au blocat noile invitații pentru accesarea conturilor pe site pentru că nu mai puteau să țină pasul cu numărul mare de cereri.

Până când cei de la ELLO vor putea oferi și alte invitații, doritorii sunt invitați să citească manifestul lor :

“Reţeaua ta de socializare e deţinută de companii.

Fiecare lucru pe care îl postezi, fiecare prieten pe care ţi-l faci şi fiecare link pe care îl accesezi este urmărit, înregistrat şi transformat în informaţie. Agenţiile de publicitate cumpără datele tale ca să îţi arate mai multe reclame. Eşti produsul a ceea ce e cumpărat şi vândut.

Noi credem că există o cale mai bună. Credem în îndrăzneală. Credem în frumuseţe, simplitate şi transparenţă. Credem că oamenii care fac lucruri şi cei care le folosesc ar trebui să fie parteneri.

Credem într-o reţea de socializare care poate fi un instrument pentru crearea de posibilităţi. Nu unul de decepţie, nu de constrângere sau manipulare – ci un loc pentru conectare, creaţie şi sărbătorirea vieţii.

Nu eşti un produs.”

 

Poate te intereseaza si