Adobe Romania

Feedback-ul pozitiv din partea mai multor departamente, inclusiv al angajaților din segmentul de inginerie, design, marketing sau vânzări, care apreciază compania la un nivel înalt, este factorul care a evidențiat o cultură orientată către angajați și un mediu de sprijin la Adobe. Astfel, Comparably a plasat Adobe în fruntea clasamentului său cu cei mai fericiți angajați, compania fiind acum urmată de organizații care se clasau anterior pe poziții de top, precum Hubspot, Microsoft, IBM sau Zoom.

Comparably a creat acest clasament pe baza evaluărilor anonime ale angajaților, care au fost trimise comparativ pe o perioadă de 12 luni, din septembrie 2020 până în septembrie 2021. Întrebările care stau la baza analizei datelor includ opinia asupra mediului de lucru, nivelului salariului, beneficiilor primite, nivelul volumului de muncă, nivelului general de satisfacție, atașamentul față de echipă și companie, sau alinierea la obiectivele companiei.

De altfel, în afară de evaluarea Comparably, în timpul pandemiei, Adobe a măsurat constant nivelul de satisfacție a angajaților pentru a înțelege mai bine provocările muncii în contextul COVID-19 și pentru a veni cu soluții pentru a răspunde nevoilor în schimbare. Astfel, măsurile luate de la începutul pandemiei includ introducerea a peste 15 Global Days Off la nivelul companiei, 20 de zile de concediu plătit în fiecare an pentru angajații direct afectați de COVID-19 și un program de lucru flexibil. Adobe a oferit, de asemenea, sprijin financiar fiecărui angajat în valoare de 500 USD/persoană. Angajații pot folosi acest fond pentru orice echipament sau produse care le oferă confort în biroul de acasă.

În plus, preocuparea pentru angajați se extinde și în zone dincolo de confortul fizic, până la echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot apela la serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar. Un fond suplimentar de 600 USD/persoană este disponibil pentru a acoperi nevoile de wellbeing ale angajaților. Orice membru al echipei poate cumpăra echipamente de antrenament sau rechizite pentru hobby-uri.

Angajații Adobe România, implicați în cea mai mare parte în cercetare, dezvoltare software și operațiuni cloud pentru produsele Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie 2020, pentru a reduce expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus. Cu toate acestea, acest lucru nu a împiedicat compania să continue să investească în dezvoltarea personală și profesională a angajaților prin organizarea a zeci de traininguri de soft-skills, programe de coaching și evenimente ale comunității tehnologice.

„Suntem în contact constant cu colegii noștri nu doar pentru a ne urmări obiectivele de business, ci și pentru a ne asigura că nivelul lor de satisfacție și bunăstare rămâne ridicat. Avem o echipă de peste 800 de ingineri în România. Unii dintre ei au devenit colegii noștri în timpul pandemiei. Suntem bucuroși să vedem că echipa se poate adapta, sprijini și inspira reciproc în orice situație pentru a menține un nivel ridicat de performanță în joburile lor de zi cu zi, precum și un echilibru bun între viața profesională și viața personală.” – spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.


Poate te intereseaza si