Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, aceștia dorindu-și să servească în continuare masa ca la restaurant, dar în intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la creșterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurant virtual, care livrează în București și Cluj-Napoca. În topul preferințelor se află preparate sofisticate, care reflectă acest nou comportament și orientarea către un stil de viață echilibrat: fripturile de ton cu diverse sosuri, budinca cu chia și pieptul de curcan cu sos de lamaie, miere si sparanghel.

Venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porții limitate și aducând mai aproape experiența unei ieșiri în oraș, restaurantul virtual Yellow.Menu oferă alternative pentru mesele clasice la restaurant.

Recent, Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, opțiunea de planificare a meniului pentru toată săptămâna, care vine ca răspuns la dorința clienților de a se bucura de preparate diverse, proaspete și sănătoase, gătite zilnic, dar și de un serviciu care să le simplifice alegerile printr-o planificare a meselor de prânz. Astfel, clienții pot alege ce, când și unde să le fie livrat prânzul cu până la 10 zile în avans. Lunch.Planner este foarte apreciat și de familiile cu copii ai căror părinți au revenit la birou și vor să le asigure un meniu variat, sănătos și delicios în fiecare zi.

Virtual brands duc preparatele Yellow mai aproape de clienți

Experiența ca la restaurant a dus și către extinderea spre noi segmente de produs, ca urmare a solicitărilor din partea clienților. Astfel, Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrările prin platforme. Yellow.Lebanese, linie permanentă de preparate cu specific libanez este primul virtual brand al Yellow.Menu disponibil în platformele de comandă mâncare, următorul fiind Yellow Brunch – un serviciu nou, lansat recent – care include livrarea unui meniu de brunch, sâmbăta, fiind conceput pentru cei care își doresc să ia masa în familia extinsă sau cu prietenii.

Meniul dedicat copiilor, Yellow.Kids reprezintă o variantă ideală pentru familiile care pun accent pe alimentația echilibrată din punct de vedere nutrițional a celor mici, oferind preparate sănătoase ce au la bază filozofia never fried.

Popularitatea în creștere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reflectă direcția spre care se îndreaptă românii, urmând de altfel trendul internațional, accentuat în ultimul an. Preferințele conturate în această vară, alături de interesul față de noul serviciu de planificare a meselor arată că publicul nostru este tot mai atent la ingrediente, preocupat de calitate în egală măsură ca de gust, și își organizează timpul și resursele eficient –a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

În aceeași idee de a oferi preparate sănătoase, cu o etichetă curată, Yellow.Menu s-a extins și cu linia Fresh by Yellow, dar și pe zona de băcănie, unde oferă preparate locale, artizanale, precum și fructe și legume proaspete. Aici portofoliul conține 40 produse, iar până la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse în funcție de solicitările clienților.


Poate te intereseaza si