Black Friday la cadouri experientiale
Black Friday la cadouri experientiale

Black Friday la cadouri experiențiale vine pe 13 noiembrie! De Black Friday, Complice.ro, business online de cadouri și recompense experiențiale, va avea reduceri de 15% la pachete de experiențe.

În ultimele 6 luni, Complice.ro a completat portofoliul de produse și cu experiențe online, adaptate nevoilor de distanțare fizică, dar și de conectare inter-umană.

Campania de Black Friday desfășurată de Complice.ro va avea loc începând de vineri, 13 nov, ora 00.00, până duminică, 15 noiembrie, ora 23.59. Complice.ro va oferi reduceri de 15% la pachetele FlexiBox, pachetele flexibile de cadouri experiențiale lansate în luna octombrie.

Pachetele FlexiBox oferă posibilitatea destinatarului de a-și alege experiența dorită, dintr-o selecție de peste 20 de idei, din domenii diferite (de la driving, adrenalină, romance, gourmet, relaxare etc), atât online, cât și offline.

Acest concept de experiențe oferă mai multă flexibilitate, astfel încât cel ce oferă un asemenea cadou nu poate da greș, chiar dacă nu este sigur care sunt preferințele destinatarului. Deja, în prima lună de la lansare, interesul față de cadourile de experiențe FlexiBox a crescut rapid. Ne așteptăm ca acestea să fie bestsellere și în perioada următoare, având în vedere sezonul sărbătorilor în care, în ciuda contextului pandemic, oamenii își doresc să fie alături de cei dragi prin gesturi și cadouri inedite –a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Reduceri de Black Friday la cadourile experiențiale FlexiBox

Conceptul de experiențe la alegere era implementat deja în oferta Complice.ro pe segmentul corporate, unde s-a pliat foarte bine pe tipicul clienților-companii, care nu puteau cunoaște în detaliu preferințele fiecărui angajat sau nu aveau date despre cine va câștiga un anumit premiu. Am creat recent trei pachete și pentru segmentul B2C și vedem o rată de adopție foarte bună, datorată flexibilității și facilității alegerii cadoului. Practic, clientul trebuie să decidă doar bugetul, iar destinatarul va decide singur experiența care i se potrivește, a mai declarat Oana Pascu.

Cele mai accesate experiențe în această perioadă pe segmentul B2C au fost cele care implică adrenalină, cele gourmet (ateliere private online sau offline de cooking, wine tasting etc), ludice (experiențe de realitate virtuală, escape rooms etc), driving pe circuit sau cadouri cu celebrități (mesaje personalizate, întâlniri inspiraționale etc).

Poate te intereseaza si