Daca nu stapaniti corect aceste notiuni va puteti adresa catre o agentie ppc care va ajuta in promovarea ppc si celelalte servicii de promovare pay per click.

Lucrul cu publicitatea contextuala implica o analiza continua.

Inainte de lansare, se realizeaza o  analiza a publicului tinta, punctele tari si punctele slabe ale produsului, activitatea concurentei si specificul nisei de produs.

Deoarece situatia de pe piata se schimba dinamic, inainte de a derula o campanie publicitară, ar trebui sa efectuați o analiza directa a anunturilor contextuale, a rezultatelor acestora, precum si a concurentei.

O agentie de marketing online care ofera servicii complete de promovare Social Media va ajuta sa identificati:

1. Publicul tinta

Acest public tinta inseamna persoane a caror atentie doriti sa o captati. Persoanele sunt cele pe care doriti sa le convertiti in cumparatori.

Orice agentie promovare online analizeaza mai intai publicul tinta, pentru a determina declansatorii de influenta. In acest mod pot intelege ce stil functioneaza cel mai bine pentru a comunica cu ei.

Puteti face acest lucru cu ajutorul diferitelor sondaje in randul clientilor, ajutandu-va de echipa de suport clientela si analizand fireste si concurenta.

2. Produsul

Cum vindeti produsul? Cum se face? Ce anume il diferentiaza fata de concurenta? Ce valoare creeaza pentru cumpărători? Care sunt atuurile si care sunt punctele sale slabe? Ar trebui sa aveti raspunsuri la toate aceste intrebari, deoarece va fi destul de dificil sa vindeti un produs sau un serviciu fara ele.

3. Nisa

Fiecare afacere are specificul sau. Poate fi ceva mai familiar fiecăruia dintre noi (de exemplu, vanzare cu amanuntul, cum ar fi Amazon) sau ceva non-standard din sfera B2B (business to business) (de exemplu, servicii de marketing de continut). Studiati site-urile din exemplele date pentru a vedea diferenta dintre nise.

Prin urmare, inainte de a vinde, trebuie sa intelegeti:

  • Cui veti vinde?
  • Cum veti vinde?
  • Ce dificultati ar putea aparea?
  • Ce fel de competitie aveti in jur?

4. Campaniile PPC ale concurentilor

Un concurent puternic poate aparea in orice secunda. Deci, nu ar trebui sa pierdeți vigilenta in nici o etapa a publicitatii contextuale. Concurenta ridicata ameninta intotdeauna un CPC ridicat (cost pe click) și o scadere a informatiilor. Cel mai bine apelati la o agentie marketing online pentru o analiza eficienta a concurentei.

Pentru a ajuta un agent de publicitate, există o serie de instrumente pentru monitorizarea pieței și crearea campaniei dvs. PPC de succes sau pentru optimizarea acesteia. Puteți obține următoarele informații de la ei:

  • Calitatea textelor, relevanța anunțului la solicitarea utilizatorului, beneficii pe care le aduce cumpărătorului.
  • Cuvinte cheie care sunt utilizate în anunțuri.
  • Cum arată pagina de destinație dacă este în măsură să transforme vizitatorii în cumpărători datorită propunerii unice de vânzare și a comodității de a efectua comanda.
  • Dinamica modificărilor în eficiența anunțurilor.

Exista tone de instrumente pe piata, dar din experienta personala, pot impartasi ca unul dintre cele mai populare si usoare instrumente este Serpstat. Aici puteti gasi:

  • Informatii despre campaniile PPC
  • Cuvinte cheie si volumul lor
  • Concurenta pe cuvintele cheie
  • Linkuri catre landing page-uri
  • Valori principale ale performantei in PPC

Poate te intereseaza si