5 tineri corporatiși înscriși în programul LEADERS Experience vor să creeze un sistem prin care profesorii să eficientizeze susținerea lecțiilor online.

5 tineri aspiranți la roluri de leadership – Mihaela Vasilescu, Denisa Taranu, Bianca Tesila, Mihai Miraoiu, Bogdan Panaitopulo – se apropie de finalul programului Leaders Experience, în cadrul organizației Leaders. Acesta este un program de 6 luni, în cadrul căruia participanții învață să treacă la acțiune prin simulări de business și de viață, își asumă roluri în echipă, realizează proiecte sociale 100% reale și sunt îndrumați unu-la-unu de către lideri experimentați.

Ca ultima provocare inainte de absolvire, cei 5 tineri își unesc forțele în a aborda tema “Adaptarea învățării la mediul online” în cadrul unui eveniment online, ce va avea loc prin platforma Zoom, pe 4 iunie, de la ora 10.00 și care se adresează unui numar de 20 de profesori din randul grădinițelor și claselor primare.

Desi activanți în industrii diferite (IT, Banking, Sanatate), cei 5 tineri vin cu un background comun și solid referitor la ce înseamnă să formezi și să lucrezi într-o echipă de succes, cât și importanța procesului de feedback în acest demers.

Desi parcurgem o perioadă grea, incertă, pentru educație nu există un context mai bun decat acesta – momentul în care educatorii pot învăța, la rândul lor, de la elevi; în care pot investi mai mult timp în analiza progresului elevilor și a-i ajuta cu feedback; în a intelege provocările elevilor. Este un moment de reset, în care consideram că putem ajuta din experiența profesională proprie –spune Bianca Tesila.

În parcurs de o oră, misiunea tinerilor este să ofere perspective de teamwork educatorilor, precum și tehnici utile de feedback care să îi ajute în perioada actuală și nu numai.

Tranziția accelerată către școala online în perioada stării de urgență a fost percepută drept dificilă pentru copiii mici, și relaxată de către cei mai mari, se arată în sondajul Vocea SuperTeach@Părinți, la care au răspuns 3800 părinți din aproape toate județele țării, 73.3% dintre aceștia aflându-se în mediul urban. Chestionarul a fost aplicat în prima parte a lunii mai 2020.

Pe de altă parte, potrivit unui sondaj realizat de Editura DPH în luna mai a acestui an, tehnologia a reprezentat o provocare pentru 51% dintre profesori și educatori. Avantajul acestei perioade vine din modalitățile inedite pe care profesorii și părinții au ales să le folosească pentru a putea explica noțiuni din programa școlară.

Astfel, peste 74% dintre cadrele didactice care au răspuns la acest sondaj au precizat că folosesc jocuri educative pentru a ilustra conceptele predate. 69% folosesc manualele școlare, iar 47% apelează la materiale realizate chiar de ei. În funcție de vârsta copiilor, cadrele didactice urmăresc programa școlară sau varianta sa simplificată (95%), în timp ce 4% au preferat să se concentreze pe activități extra-programă.


Poate te intereseaza si