shadow of the tomb raider

Disponibile din ziua lansării oficiale sau chiar mai devreme, driverele Game Ready le permit jucătorilor GeForce să se bucure de cea mai bună experiență a jocului. Ca o garanție suplimentară a calității, fiecare driver Game Ready are certificare WHQL de la Microsoft.

Highlights pentru Shadow of the Tomb Raider, Dying Light: Bad Blood și Insurgency Sandstorm!

Încă un aspect important al driverelor Game Ready de la NVIDIA este faptul că ele vin în general cu feature-uri noi pentru utilizatorii GeForce.

Pe lângă Shadow of the Tomb Raider, acest driver Game Ready adaugă posibilitatea de surprindere a secvențelor importante din joc și pentru Dying Light: Bad Blood.

Prin secvențe sunt surprinse cele mai importante și memorabile  realizări ale jucătorului. Fiind integrate direct în structura jocului, aceste mecanisme „știu” exact când are loc momentul magic – fie că este vorba despre confruntarea cu un inamic foarte puternic sau de momentul anihilării inamicilor din joc – și înregistrează automat aceste scene cu ajutorul tehnologiei ShadowPlay. Când sesiunea se încheie, Highlights îi prezintă utilizatorului panoul de secvențe pentru a putea să își mai urmărească încă o dată victoriile și chiar să le distribuie pe Facebook, Youtube sau Weibo.

Shadow of the Tomb Raider și Insurgency Sandstorm Get Ansel!

Pe lângă Shadow of the Tomb Raider, și Insurgency Sandstorm primește suport Ansel cu ajutorul acestui nou driver.

Ansel este o tehnică revoluționară de a surprinde cadre importante din joc sub forma unor fotografii. Utilizatorii își pot compune instantaneele din orice postură, le pot retușa cu ajutorul filtrelor de post-procesare, pot capta imagini HDR în formate de înaltă fidelitate și își pot distribui capturile de ecran în 360 de grade prin smarphone, PC sau cască VR. Mai multe informații pe pagina despre Tehnologia Ansel.

Poate te intereseaza si