Nokia HMD GLOBAL

Nutrind încă din prima zi ambiţia de a deveni un jucător cu adevărat global, HMD Global şi-a lansat deja noul portofoliu care include şase smartphone-uri Nokia şi cinci terminale clasice în peste 80 de pieţe, cu activări în 170 de ţări, furnizând site-uri web în 48 de limbi prin care a aşezat fundamente solide pentru creşteri viitoare.

Creştere şi scalabilitate în ritm rapid

HMD Global a intrat în scenă, prin relansarea modelului Nokia 3310 la Mobile World Congress din 2017 şi lansarea primului său val global de smartphone-uri Android. Noul portofoliu de produse a câştigat peste 20 de premii în cadrul evenimentului şi s-a vândut pe cele mai diverse pieţe. Astăzi, telefoanele Nokia sunt în vânzare în 80 de ţări, pe 45 de site-uri web locale, prezentate în 48 de limbi diferite. Dispozitivele au fost deja activate în 170 de ţări.

În primul an de existenţă, HMD Global a încheiat parteneriate strategice majore cu lideri din industrie precum Nokia, Google, Foxconn şi ZEISS. Pe parcursul anului viitor, angajamentul companiei faţă de aceste parteneriate va însemna furnizarea de inovaţie pentru fani şi stabilirea de noi standarde pentru ceea ce se poate aştepta un utilizator de la un smartphone.

Răspuns emoţionant din partea fanilor

Demonstrând pasiune incredibilă, angajament şi entuziasm pentru noul portofoliu de produse, fanii din întreaga lume au oferit un răspuns emoţionant. Mai mult de un milion de oameni au urmărit transmisia live de la lansarea Nokia 3310, Nokia 3, Nokia 5 şi Nokia 6 din cadrul MWC 2017. În mediul online, au existat peste 200 de milioane de vizualizări video şi 87 de milioane de vizite pe site-urile web în ultimul an. În plus, cei 2,2 milioane care urmăresc marca pe Facebook, se dovedesc a fi fani vocali şi implicaţi.

Florian Seiche, CEO HMD Global, a spus:

“După anul excepţional pe care l-am avut, vreau mai întâi să le mulţumesc fanilor noştri pentru un asemenea răspuns incredibil. Angajamentul, entuziasmul şi dragostea lor pentru noile noastre telefoane Nokia şi pentru ceea ce dorim să atingem a însemnat esenţa care a făcut posibile toate anunţurile majore efectuate de noi. Ele demonstrează valoarea actului de a comunica cu oamenii, de a construi comunităţi şi de a asculta dorinţele lor în privința telefoanelor. Datorită progresului înregistrat şi a răspunsului primit, ştiu că vorbesc în numele tuturor când spun că abia aştept să văd ce va aduce anul 2018 pentru noi şi pentru fanii noştri.”

Angajament în numele produsului şi realizări

Prin portofoliul cuprinzător şi diferenţiat de produse livrat în doar un an, HMD Global şi-a respectat angajamentul de a furniza Android pur pe toate smartphone-urile. Respectând faimoasa moştenire a designului Nokia, fiecare dispozitiv este construit cu trei principii călăuzitoare în minte – tehnologia cu un scop, designul uman şi Androidul pur, securizat şi actualizat.

Compania care găzduiește telefoanele Nokia este, de asemenea, încântată să includă acum Android OreoTM în  portofoliul său de produse. Începând cu Nokia 8, această actualizare se extinde către fani din mai multe ţări acum, suplimentând universul Android pur cu caracteristici precum Android Instant Apps şi Background Limits.

Juho Sarvikas, Chief Product Officer, HMD Global, a spus:

“Am început călătoria cu mari aşteptări din partea fanilor şi cu o imensă responsabilitate de a livra produse pe măsura moştenirii telefoanelor Nokia. Respectând rădăcinile noastre scandinave, am proiectat dispozitive frumoase cu calitatea intrinsecă aşteptată de la telefoanele Nokia. Nu am făcut compromisuri în integrarea celei mai noi tehnologii, ca să asigurăm experienţe reale de viaţă. În acelaşi timp, am oferit propuneri inovatoare, cum sunt experienţa Dual-Sight de pe smartphone-ul Nokia 8 şi durata excepţională de viaţă, de două zile, a bateriei de pe terminalul Nokia 2.

“Primul nostru smartphone, Nokia 6, s-a vândut în China în doar 23 de secunde. Recent, Nokia 8 şi Nokia 2 au fost recunoscute ca oferind calitate autentică, de top, la un preţ accesibil. Cronicile şi premiile primite vorbesc de la sine şi suntem extrem de recunoscători pentru sprijinul entuziast al fanilor noştri.”

Pekka Rantala, Executive Vice President şi Chief Marketing Officer, HMD Global, a spus:

“Designul şi construcţia întregului nostru portofoliu de produse sunt inspirate de ceea ce doresc fanii noştri, aşa că pentru noi este o recompensă enormă să vedem cât de entuziast răspund aceştia. Feedback-ul şi angajamentul de care ne-am bucurat în ultimele 12 luni ne-au inspirat enorm în privinţa a ceea ce urmează să vină. Una peste alta, a fost un prim an extraordinar şi deja aşteptăm cu nerăbdare să vedem ce vine în următoarele 12 luni. Suntem încrezători că acestea vor fi şi mai bune ca până acum.”


Poate te intereseaza si