Deși jocul se va lansa oficial în martie, anul viitor, The Division este un shooter despre care se va vorbi mult în lunile viitoare.

Caracterul tău din The Division va începe ca și rookie: un agent proaspăt activat, al cărui țel e să readucă ordinea în Manhattan, după ce societatea s-a dezintegrat. Cu ceva experieță pe teren, agentul va deveni un real spec op. Ubisoft a dezvăluit câteva modalități în care caracterul poate crește.

În primul rând, The Division va avea nivele standard de experiență, atât pentru caracter cât și pentru NPC. Pe măsură ce câștigi experiență și faci level, vei debloca noi echipamente, modificări de skill, talente și avantaje. Talentele sunt unice pentru că trebuie să îndeplinești anumite condiții pentru a le activa, chiar dacă acestea sunt echipate. De exemplu, talentul “Precision” îți dă 25% extra headshot damage, pentru 10 secunde, după ce reușești un headshot pe o țintă ce are full HP. “Avantajele” sunt mai mult skill-uri pasive ce îți oferă bonusuri, gen … poți căra mai mult echipament.

Dacă vei dori abilități active, ca enemy-tagging radar pulse, sau healing grenade, va trebui să termini misiuni pentru a debloca noi skill-uri. Skill-urile pe care alegi să le echipezi se vor reflecta în echipamentul caracterului, așa că îți vei putea da seama vizual ce tip skill-uri au activate jucătorii din jurul tău.

În final, Dark Zone, zona de PVP free-for-all, a jocului The Division, are propriul sistem de progresie, tip ranking. Contrar primei părți a jocului, aici este posibil să pierzi din rank dacă mori de prea multe ori. Vei dori să urci cât mai sus în acest sistem de ranking, pentru a avea acces la arme mai bune, crafting recipes. Acest sistem de progresie, seamănă cu bătrânul Honor system din World of Warcraft, sau Crucible reputation în Destiny.

Ubisoft a declarat că în luna decembrie va lansa versiunea Beta a The Division pe Xbox One. Nu putem decât să ne bucurăm, pentru că jocul arătă extraordinar. Mai jos aveți un clip în care este prezentat gameplay-ul.


Poate te intereseaza si