Instagram incepe sa aiba reclame

Cum Snapchat se bucură de un succes deosebit cu așa numitele povești live, Instagram și-a manifestat interesul pentru acest tip de promovare.

Această nouă opțiune a apărut de Hallowen și doar unii useri s-au putut bucura de ea. Ea s-a numit Watch Halloween și le-a permis să vadă o selecție de clipuri ce au fost postate pe Instagram. “Povestea de Halloween” a cuprins trending tags, popular related posts și o “poveste live” ce a fost introdusă manual de către angajații Instagram. Clipurile au putut fi urmărite full screen.

Instagram a dezvăluit că acest tip de abordare este doar la început și că vor urma multe altele. Compania face încercări deosebite pentru a ușura găsirea de către useri a conținutului de care au nevoie.

Poveștile de la Snapchat sunt foarte populare, iar aceștia au deja experiență în această zonă. Pe viitor, e posibil ca Instagram să reușească să le facă concurență, dar asta depinde de cât de des vor promova astfel de caracteristici. În plus, cei de la Snapchat au astfel de povești live zilnic, chiar și câte două pe zi, iar Instagram a reușit să facă una singură până în acest moment.

O ciudățenie, dacă putem spune așa, a încercării făcute de cei de la Instagram cu ocazia Halloween-ului este faptul că s-a bazat exclusiv pe clipuri, nu și pe poze, deși au la dispoziție o bază imensă de poze de calitate superioară.

Așteptăm cu interes noutățile de la Instagram, pentru că au reușit să ne capteze atenția.

Poate te intereseaza si