Meizu vine cu un logo nou și încearcă să cucerească Europa.

Unele branduri pun accent pe specificațiile tehnicele ale smartphone-urilor lor pentru a se promova, însă Meizu nu face parte deloc din acele branduri. Nu știu dacă ați stat să analizați vreodată logo-ul fiecărui brand în parte, însă foarte multe din ele, nu transmit nimic fanilor săi. Asociezi de cele mai multe ori un model de Samsung cu o configurație, nu neaparat cu logo-ul companiei.

Recent, pe internet au apărut zvonuri cum că aceștia doresc să își facă simțită prezența și pe piața internaționala cu telefoanele lor, ei fiind OEM pentru Nokia în 2016. Coincidență sau nu, Meizu se rebranduiește, venind cu un logo nou.

Așa cum vă spuneam și un pic mai sus, pentru Meizu sunt importanți utilizatorii săi, punând pe primul loc ceea ce se transmite prin logo.

Noul logo Meizu are o culoare albastră, cu un font diferit față de celelalte logo-uri, cu muchii rotunjite şi o literă “E” şi “Z” decupata.

Toate smartphone-urile care urmează să fie lansate vor veni cu noul logo.

Cum ți se pare logo-ul celor de la Meizu?


Poate te intereseaza si