campanie samsung

Samsung lansează campania „The Ultimate Test Drive”.

Sud-coreeni de la Samsung au lansat în urmă cu câteva săptămâni cele mai așteptate phablet-uri ale brandului: Galaxy S6 edge+ și Galaxy Note 5 iar pentru a atrage cât mai mulți clienți, aceștia s-au gândit la o nouă strategie puternică de marketing pe care au denumit-o The Ultimate Test Drive.

The Ultimate Test Drive se adresează tuturor posesorilor de iPhone din America care pentru doar 1 dolar pot testa, la alegere, timp de o lună, unul dintre smartphone-urile Samsung: Galaxy S6 edge, Galaxy S6 edge+ sau Galaxy Note 5.

Pentru a participa la The Ultimate Test Drive accesezi pagina campaniei, îți alegi modelul de Samsung și operatorul de telefonie mobilă iar apoi introduci datele cardului pentru a plăti 1 dolar pentru testarea smartphone-ului.

Să le fie oare celor de la Samsung frică de noul iPhone 6s? 

Publicitate

loading...

Boom247.Ro

  • CrisDragomir

    nu stiu daca procesez informatia prea bine la aceasta ora dar cred ca daca le era frica nu se bagau in treaba asta; cred ca tocmai siguranta si increderea in produsul lor i-a facut sa gandeasca oferta prin care oamenii sa se convinga sa merita!

    • Cred ca daca erau siguri de produsul lor nu aveau nevoie de o astfel de campanie pentru a atrage si utilizatorii de iPhone catre ei. Acestia veneau singuri!

  • CrisDragomir

    nu stiu daca procesez informatia prea bine la aceasta ora dar cred ca daca le era frica nu se bagau in treaba asta; cred ca tocmai siguranta si increderea in produsul lor i-a facut sa gandeasca oferta prin care oamenii sa se convinga sa merita!

    • Cred ca daca erau siguri de produsul lor nu aveau nevoie de o astfel de campanie pentru a atrage si utilizatorii de iPhone catre ei. Acestia veneau singuri!