review OnePlus One

OnePlus a vândut 1.5 milioane de unități.

OnePlus One a fost prezentat oficial în aprilie 2014, dar telefoanele au început să fie expediate clienţilor abia la sfârşitul lui iunie. De atunci şi până acum, OnePlus a vândut 1.5 milioane de unităţi One.

Informaţia a fost dezvăluită de Carl Pei într-un interviu acordat publicaţiei Wall Street Journal.

Co-fondatorul OnePlus a vorbit despre creşterea economică din ultimul an a companiei, care a luat fiinţă în 2013. OnePlus are acum 900 de angajaţi în peste 12 ţări, vinde telefoane în 35 de pieţe, are două sedii în Singapore şi Bangalore şi plănuieşte să deschidă magazine şi în Europa şi SUA.

În ianuarie, compania anunţa că a vândut aproape un milion de telefoane OnePlus One în 6 luni. Acest lucru a fost posibil datorită faptului că OnePlus a eliminat sistemul de cumpărare doar prin invitaţie. OnePlus One este disponibil din aprilie la preţul de 50 de dolari şi dispozitivul a intrat şi pe piaţa din India.

În interviul pe care l-a acordat publicaţiei Wall Street Journal, Pei vorbeşte şi despre ceea ce îl motivează, despre OnePlus, despre viaţa sa personală, Uber şi Airbnb. Nu a făcut însă nicio dezvăluire despre OnePlus2, care urmează să fie anunţat pe 27 iulie.

“La început te concentrezi pe flagshipul tău şi la cei care îl adoptă. Ce îşi doresc ei? Vor totul! OnePlus 2 are totul. Nu vrem să compromitem nimic. Chiar dacă nu avem cele mai bune specificaţii, asta nu înseamnă că nu livrăm un produs bun utilizatorilor. Aceştia nu trebuie să-şi facă griji din cauza specificaţiilor, trebuie să se gândească doar dacă le place să folosească acest produs”, a declarat Carl Pei.

OnePlus speră să vândă între 3 şi 5 milioane de smartphone-uri în 2015. Este un target destul de ambiţios, iar presiunea cea mai mare este pe OnePlus 2, care va avea procesor Snapdragon 810, 4GB RAM, USB Type-C şi scaner de amprentă.


Poate te intereseaza si