Site icon Stiri IT si noutati din domeniul tehnologic – Mobile247

Citește sondajul făcut de QuickMobile! Care categorie credeți că este mai pasionată de cumpărături? Femeile sau bărbații?

QuickMobile: 20% din comenzile online făcute de bărbați sunt destinate femeilor.

Potrivit QuickMobile, unul dintre cei mai importanți retaileri de IT&C din mediul online din România, numărul femeilor interesate de gadgeturi este tot mai mare, acesta fiind şi motivul pentru care un procent important din comenzile realizate pe www.quickmobile.ro sunt destinate acestora.

„Estimăm că circa 25% din vânzările noastre sunt realizate către femei care comandă tot mai des gadgeturi sau accesorii tech. De asemenea, cel puțin 20% din comenzile făcute de bărbați sunt adresate femeilor din viața lor – mame, iubite, soții, fiice”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.

Cele mai populare produse cumpărate de femei

Astfel, printre cele mai populare produse cumpărate de către femei sau special pentru a fi oferite în dar acestora se remarcă accesoriile de telefoane precum huse din materiale deosebite și cu un design îndrăzneț, mănușile touchscreen, căciulile cu boxe integrate, dar și brățările de fitness. De asemenea, în ultima perioadă, QuickMobile a observat  o creștere semnificativă pe segmentul produselor din categoria Sănătate, precum cântarele inteligente, aparatele de tensiune, glicemie și puls cardiac care oferă posibilitatea de a fi conectate la telefoane tip smartphone.

În ceea ce privește brandurile preferate de către consumatori, noile modele de telefoane și tablete marca Apple rămân cel mai râvnite, fiind urmate îndeaproape de Samsung și Sony.  În zona accesoriilor, femeile preferă brandurile de lux precum Gucci, Guess sau Moschino care oferă zeci de variante de huse de telefoane cu modele și imprimeuri inedite.

Referitor la criteriile de achiziție, QuickMobile remarcă faptul că produsele pentru femei sunt alese, în primul rând, ținând cont de aspect și design, funcționalitățile acestora fiind plasate în plan secund.

Exit mobile version