Site icon Stiri IT si noutati din domeniul tehnologic – Mobile247

YouTube Rewind 2015 – Care au fost cele mai vizualizate videoclipuri în România

Youtube Rewind 2015

YouTube Rewind 2015 ne arată cele mai vizualizate videoclipuri în România.

Cunoscută sub numele de YouTube Rewind, campania promovează o serie de videoclipuri produse de canalul oficial al YouTube şi reprezintă o recapitulare a celor mai populare video-uri. De la an la an, tot mai multe vedete apar în videoclipurile din seria YouTube Rewind.

Iniţiativa a apărut în 2010, sub numele de “YouTube Rewind 2010: Year in Review” şi a făcut peste 1.67 milioane de vizualizări. “YouTube Rewind 2011” a strâns  7.82 milioane de vizualizări. Începând cu 2012, popularitatea retrospectivelor YouTube a crescut considerabil, fiecare ediţie strângând aproximativ 100 de milioane de vizualizări.

Videoclipuri non-muzicale

Potrivit statisticii, în 2015, topul celor mai vizualizate videoclipuri non-muzicale în România este condus de materiale care au avut la bază umorul. Astfel, pe prima poziție s-a situat satira muzicală a celor de la NoapteaTârziuRo, cu creația “Dă-te-n sărbătoarea mea”.

Gaming

Pe zona de gaming, principalele intrări în top aparțin momentelor spectaculoase din jocul Grand Theft Auto 5, dar și un ‘play-through’ a unui joc devenit popular în România, PixWords.

Videoclipuri muzicale

Dacă în urmă cu câteva zile, Cat Music depășea pragul de 2 miliarde de vizualizări, YouTube a anunțat topurile celor mai viralizate uploaduri ale anului 2015. La categoria “Cele mai populare videoclipuri in 2015”, în top 10 YouTube Rewind, Cat Music este prezent cu 5 videoclipuri, iar 4 dintre ele ocupă primele poziții. Hitul “Cum ne noi”, de la Carla’s Dreams si Delia, a fost desemnat cel mai popular video din 2015.

Potrivit studiilor, YouTube a devenit o sursă majoră de informații în ceea ce privește actualitatea în lume. Centrul de cercetare Pew menționează că înregistrările cu subiecte din actualitate au fost cele mai căutate pe YouTube cinci luni din 15, între anii 2011-2012.

Google a achiziționat YouTube în 2006, pentru 1,65 de miliarde de dolari. Grupul nu a anunțat, până în acest moment, profiturile provenite de la acest site, în pofida popularității sale imense. În fiecare lună, YouTube este accesat de peste un miliard de utilizatori unici, iar în fiecare minut sunt încărcate pe site 72 de ore de conținut video.

Volumul actual al traficului video de pe YouTube este echivalent cu tot traficul de pe toate canalele Internet folosite în anul 2000, iar pentru a realiza atâtea videoclipuri câte au fost descărcate pe acest site, companiile NBC, ABC și CBS ar fi trebuit să lucreze începând din 1948 și până în prezent, relevă statisticile realizate de-a lungul timpului.

Exit mobile version