Site icon Stiri IT si noutati din domeniul tehnologic – Mobile247

Top 6 probleme depistate la Samsung Galaxy S6. Vezi rezolvarea lor

Samsung Galaxy s6 edge informatii

Spre deosebire de Samsung Galaxy S6 Edge, Samsung Galaxy S6 Edge+ este un telefon cu un ecran mai și cu o baterie care durează mai mult.

Samsung Galaxy S6 Edge+ are același design precum Galaxy S6, unibody din metal, acoperit cu sticlă și margini curbate, dar cu un display mai mare, 5.7 inch. Este un telefon premium, dar are și el câteva probleme.

1. Lipsește butonul de meniu

Samsung a dotat Galaxy S6 Edge+ cu buton fizic de meniu, dar a renunțat la meniul in-app din aplicație. În timp ce celalte telefoane de la Samsung permit accesul la meniu prin apăsarea butonului de Home, la S6 Edge+ acest lucru nu este posibil.

Soluții:

– accesul la meniul se face prin apăsarea lungă pe butonul din spate. Unii utilizatori au dezvăluit că această metodă însă nu merge chiar cu toate aplicațiile

– pentru ca să îți apară toate alicațiile de care ai nevoie, intră la Settings – Accessibility – Dexterity and interaction – Assistant menu și activează Assistant menu. Apasă pe Edit și alege funcțiile de care ai nevoie. Asigură-te că ai selectat More Options. Acum vei avea pe ecran un buton care include More Options/Menu, button care poate fi folosit pentru aplicațiile cu care ai avut probleme.

2. Lipsește comuntă din meniul Quick Settings de la notificări

Utilizatorii au descoperit că anumite comutări lipsesc din Quick Settings, în meniul vertical de notificare. Această problemă s-a întâlnit și la Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 Edge.

Soluții:

– Așa cum am spus, această problemă a apărut și la celelalte flagshipuri, astfel, Samsung oferă o soluție în Samsung App Store. Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația QuickPanel Restore. Apasă pe butonul de Restore din aplicație și problema va dispărea.

3. Încărcarea rapidă nu funcționează așa cum te așteptai

Cu încărcarea rapidă, Samsung Galaxy S6 Edge+ ar trebui să se încarce la maximum în cel mult o oră și jumătate. Unii utlizatori susțin că acest lucru nu se întâmplă.

Soluții:

– Din fericire, se pare că nu este o problemă ce ține de soft, ci are de-a face cu cablul de încărcare. Așadar vă recomandăm să scoateți cablul din încărcător și să îl băgați din nou așa cum trebuie. Telefonul ar trebui să se încarce astfel așa cum trebuie. Dacă tot nu merge, atunci ar trebui să cumpărați un alt cablu.

4. Notificări și vibrații din senin

Utilizatorii au semnalat că telefonul îi anunță că au notificări și vibrează în același timp, la un interval de câteva minute, deși nu e nicio notificare de văzut…

Soluții:

– Mergi la Settings-Accessibility și verifică dacă Notification Reminder este activată. Notification Reminder este responsabil pentru repetarea alertelor de notificări până când verifici ce ai primit. Ca să nu îți mai sune telefonul, trebuie să oprești Notification Reminder.

5. Telefonul își dă reboot, se închide singur sau nu răspunde la comenzi

Soluții:

– Dacă telefonul nu mai răspunde la comenzi, poți să îi dai reboot forțat, ținând apăsat pe butonul de pornire și blocare.

– Dacă problema apare după ce ai updatat un soft, îți recomandăm să ștergi partiția cache

– Verifică dacă nu cumva o aplicație îți creează această problemă. Trece telefonul pe Safe Mode și vezi dacă problema mai există. Dacă nu mai apare, înseamnă că o aplicație este de vină. Șterge ultimele aplicații pe care le-ai instalat și vezi dacă mai această problemă.

– În cazuri extreme, doar Factory Reset este soluția

6. Probleme cu conectivitatea

Această problemă se întâlnește la mai multe telefoane. Unii utilizatori Samsung Galaxy S6 Edge+ au observat că wi-fi-ul merge cam încet sau conexiunea se întrerupe pur și simplu după 15 minute. S-au semnalat probleme și la Bluetooth, userii au spus că au întâmpinat dificultăți în a-și conecta telefonul cu mai multe dispozitive prin Bluetooth, precum căști sau smartwatch-uri.

Soluții pentru Wi-Fi

– Conexiunea Wi-Fi se oprește mereu. Această problemă se întâlnește des în cazul router-urilor care au benzi de 2.4 și 5 GHz. Intră la Advanced settings din meniul Wi-Fi din telefon și verifică Wi-Fi Frequency Band. Schimbă de pe default Automatic în benzi de 2.4 GHz.

– Dacă nu te poți conecta la Wi-Fi. Închide telefonul și routerul pentru câteva secunde, apoi repornește-le și verifică dacă merge.

– Du-te la Settings – Power saving și asigură-te că această opțiune este oprită

– Folosește Wi-Fi Analyzer și vezi cât de aglomerat e canalul. Alege un Wi-Fi mai liber.

-Uită conexiunea Wi-Fi. Du-te la Setting – Wi-Fi și selectează conexiunea dorită și apăsă pe Forget, apoi reintrodu detaliile și încearcă din nou

– Verifică dacă firmware-ul router-ului este updatat și dacă aplicațiile și software-ul dispozitivului sunt actualizat

– Mergi  la Wi-Fi – Settings- Advanced și fă o notă a dispozitivului adresei MAC, apoi asigurați-vă că este permis accesul în filtrul MAC.

Soluții pentru Bluetooth:

– probleme apar atunci când folosiți în același timp un smartwatch Android Wear și un alt dispozitiv Bluetooth asemănător, precum căști. Încercați să dezinstalați aplicația Android Wear și vedeți dacă problema persistă. Deși este o problemă des întâlnită, încă nu există o rezolvare permanentă. Sperăm ca în curând să se facă un update soft-ului, până atunci încercați să vă conectați la doar un singur dispozitiv prin Bluetooth

– verificați manualul de instrucțiuni și resetați conexiunile

– asigurați-vă că nu vă lipsesc părți vitale din procesul de conexiune

– Mergeți la Settings – Bluetooth și asigurați-vă că nu trebuie nimic schimbat

– Mergeți la Settings – Bluetooth și ștergeți toat asocierile și apoi încercați din nou să vă conectați

Exit mobile version